NUFFNANG ADS

Monday, September 17, 2012

Novel Berkualiti


- Assalamualaikum -


Disebabkan kebosanan melanda & hati ni tengah rawan,maka tangan pun gatal nak menaip..>_<
Bagi aku,lambakan novel dekat pasaran sekarang ni memang bagus tapi daripada segi kualiti agak kurang sebab kebanyakannya novel  yang dijual novel khayalan cinta.

Jadi,untuk cari kelainan aku pun cuba-cuba la baca novel karya Ramlee Awang Murshid..
Haaaa!!!Perghh,best giler!sebab aku kena bagi tumpuan penuh macam baca buku sekolah..hehe
Novel karya dia ni novel yang mencabar minda,alam fantasi yang memang superb
walaupun berdasarkan rujukan.Olahan cerita cinta dia,buatkan aku tak boleh nak agak macam novel-novel yang lain..

Karya pertama yang aku baca daripada karya-karya dia,novel Ranggau..


Siri pembunuhan kejam!!


Tak lama lepas tu,keluar novel baru yang memang terlaris dekat pasaran.



Memang khayal la aku pun baca novel nie!!hehe..
Tabik hormat dekat Ramlee Awang Murshid sebab mampu keluarkan karya yang setanding ceritanya macam Harry Potter yang bagiku tak berapa nak best sebab tak logik..haha..



Arigatou gozaimasu!!




2 comments:

  1. Ehem..!
    Memang suke la dye da dpt bce Sunan Musafir.
    Aku lak still tak dpat trace novel tu kat mne2 kedai aku pegi. . .

    -> Aku maseh berusaha mencari nie!

    ReplyDelete